dilluns, 18 de novembre del 2013

Socks for twins

Fa uns mesos uns amics van tenir bessonada, nen i nena, i el Q em va demanar si li podria fer uns mitjonets. Li vaig dir que era bona idea, però vaig trigar una mica a començar-los, volia avançar amb les meves coses..... i és que com voleu que acabi tot el que tinc començat si entre mig no paren de sortir altres projectes. Finalment vaig muntar els punts, total només són dos parells de mini mitjonets que es fan en un tres i no res i fent els dos alhora encara millor, muhahahahahaha, creu-t'ho!
Vaig muntar els punts, i al cap de poc me n'adono que em faltaven punts, desfaig, torno a muntar punts i llavors tenia més punts, desfaig, monto punts i no sé que passa que estiro l'agulla enrere i evidentment trec tots els punts de l'agulla, aaaaaaaah, no m'ho puc creure! Tooorna a muntar, i quan ja portava la punta feta, veig que no puc estirar el fil de dins el cabdell, estiro una mica més fort i em surt de dins el cabdell...... un altre cabdell! Eren dos cabdells units per un nus i un ficat dins de l'altre i ademés tot ben enredat, intento desenredar sense desfer els mitjons, però és impossible, no pots ser, hauré de desfer els mitjons per culpa d'això, pfffffffffffffffff.
Torno a muntar punts, avanço bé, arribo al taló i, a que no sabeu què? Em falten punts!!!!! Com pot ser??? Sóc inútil total!! Desfaig, però només la part del taló, i llavors començo a pensar que poder el taló que faig sempre i que és el que més m'agrada, el gusset (el pronuncío tal com s'escriu, gos en diminutiu), no és el més adequat i penso que el de dobles short rows seria el que quedaria millor, tot i així, abans provo un altre, així que el desfaig un cop més. Si si, ja he perdut el compte de cops que els vaig desfer, estan maleïts!!
Però al final, els vaig acabar, uf pensava que no acabaria mai, una setmana per fer uns mitjonets. AIXÒ NO ES POT PERMITIR!!
Perfecte! Ara a començar l'altre parell...... que vaig començar i al cap de poc em faltaven punts!!!! Però que els hi passa??? On van els punts??? Ejem, els desfaig i ara si, els torno a muntar, respiro fons i els faig d'una tirada, els vaig acabar el mateix dia. Ara si, això ja és més normal.
Bé, després de l'odissea la mare dels nens va estar encantada amb els mitjons, vaig fer els liles una mica més grans ja que el nen és gairebé el doble que la nena, ha sortit al pare :)





Podeu trobar més info sobre la llana, agulles, etc al ravelry

10 comentaris:

CABDELLÀNIA ha dit...

Ohhhhh son monísssims!! i en els meus colors preferits.

Laura

Desmadejalamadeja ha dit...

Tot l'esforç a pagat la pena! Son monissims!

albis ha dit...

Tot va bé si acaba bé!

Ana ha dit...

Quina cucada!!

CABDELLÀNIA ha dit...

L´odissea mitjonal!! Però al final van sortir bé i maquíssims!!
Ben calentons estaran el parell aquest hivern!
Ana

Silvia LGD (Little Green Doll) ha dit...

jejeje quan s'atravessa un projecte no hi ha manera, però al final te n'has sortit! Molts macos! Petons!

LEONOR ha dit...

L'odissea va acabar molt bé. Són moníssims.

Lua ha dit...

Són monissims... però... Jaujauajuajaa!!! Ho sento, m'he fotut un tip de riure amb el post!!!! Ai laieta!!!! M'has fet molta gràcia!! Sort que tot va acabar bé... ho veus????? No esperàvem menys de tu!! ;) Un petonas guapi!

iaia.imma ha dit...

Hi ha vegades que les coses més fàcils es fan una mica complicades, però el resultat sol deixar més satisfacció.
Preciosos els quatre !!!!

Belen ha dit...

nena, t'han quedat monissims!
ara, jo amb la meitat de coses que t'han passat a tú, hauria corregut al H&M a comprar un parell de mitjons.... ets una crack!