diumenge, 3 de novembre del 2013

Que hi ha algú?

Si, ho sé. Vaig dir que publicaria més sovint..... ejem. Tinc un munt de coses per mostrar, però de moment començo amb uns mitjons que vaig fer per a la meva mare el dia del seu sant, La Mercè.
Ja feia molt temps que em demanava uns altres mitjons d'anar per casa, perquè desde que porta mitjons fets per mi ja no en vol uns altres i com que només li en vaig fer uns, passa el que passa, que se'ls posa cada dia i els pobres ja estaven una mica "pa' llà". Així que el mateix dia del seu sant vaig decidir regalar-li un altre parell de mitjons. Bé, de fet ja ho havia decidit feia dies, però com sempre, els vaig fer a l'últim moment, començats al cotxe quan anavem a celebrar-ho amb un dinar a casa seva, i acabats just abans de començar a dinar amb les mirades expectants dels meus tiets a veure si els acabava a temps, jeje.
I aquest cop vaig probar l'antilliscant en liquid, per fer la forma que vulguis, jo vaig fer puntets, molt original




Llana: Phildar rapido
Agulles: 7mm
Més info aquí

5 comentaris:

Sistergloss ha dit...

Són molt xulos, i la mama súper contenta, és clar :)

albis ha dit...

Quina mama més afortunada!

Ganxetades ha dit...

Què xulos!! Jo també vull provar uns... i potser després només vull portar dels teus, jijiji

LEONOR ha dit...

Molt xulos i la mare molt contenta, es clar.

Desmadejalamadeja ha dit...

Que xulos!!! I els puntets han quedat molt be i els fan mes segurs ;-)