diumenge, 24 de novembre del 2013

Halyard

Fa molt i molt de temps, a principis d'Abril per ser més exactes, es va organitzar un kal al grup No&das de ravelry per fer un xal, i com que soc addicta als kals (estic en procés de desintoxicació), doncs m'hi vaig apuntar, el vaig acabar en una setmana i així tenia el Diumenge per bloquejar-lo, és clar que no tenia previst que aquell dia em trencaria el peu i que no em podria moure en uns mesos i tampoc tenia previst que un cop ja podria moure'm tindria altres projectes que s'hi posarien per al mig, dacord, dacord, això últim si que o podia preveure. El cas és que al final el vaig bloquejar, i li vaig fer unes fotos que es van quedar abandonades durant més mesos fins que avui m'he dit: Laia, fes el favor d'escriure un post del xal. I aquí estic, davant de l'ordinador per a ensenyar-vos el Halyard, que és així com es diu.





 No és un xal gran, però te la mida suficient per embolicar-lo al coll i portar-lo comodament. Podeu trobar més informació al Ravelry

17 comentaris:

Sistergloss ha dit...

És que m'encanta massa :))))

albis ha dit...

Ooooh, et queda "niquelao", a mi tambñe m'encanta massa!

CABDELLÀNIA ha dit...

Precióoooos!!
Ana

Alhana ha dit...

Xulíssim!! :-)

Silvia LGD (Little Green Doll) ha dit...

És xulíssim!!! Petons!

LEONOR ha dit...

És molt xulo! I per fi ens l'has pogut ensenyar. Més val tard que mai.
Salutacions.

M. ha dit...

Cuanto más sencillo más precioso por eso me parece que sí es un gran chal

El Sotaescala ha dit...

molt macu Laia , es molt original .
roser

Lua ha dit...

Hola, em dic laia i soc kaladicta! jajjajaja!!! T'ha quedat monissim laieta!!! M'encanta el dibuix d'aquesta estrelleta que fa... Muaaaaaaaaa!

Ganxetades ha dit...

Ups, jo crec que vaig dir que no m'agradava gaire el patró no?
Sempre em passa igual, ara m'haig de desdir i dir que m'encanta!!!

Candela ha dit...

Molt maco!!! Ja deia jo que anaves massa fresca en aquestes fotos!!!

Belen ha dit...

que maco laia!
ja et val tardar tant a ensenyar-lo eh?
petonets

CABDELLÀNIA ha dit...

Nena m'encantaaaa. A los favoritos que va!! m'agraden molt els color.

Laura

Silks ha dit...

Hola Laiaaaa!!!.

Fa un segle, que no comentava res!!!. Un xal preciòs!!!, amb uns colors xulisims, m´encanta!!!.

Un petó gegant ;)

iaia.imma ha dit...

Es preciós i donen una mica de color
amb aquest dies de fred.

ENTRE TROQUES ha dit...

És preciós!
No coneixia el patró. Felicitats!!!

Unknown ha dit...

que guai! ;D