dijous, 6 de juny del 2013

WWKIP i 24 hores non stop

Com cada any es celebra a tot el món el dia mundial de teixir en públic, aquest any serà del 8 al 16 de Juny i com que no ens ho podem perdre al Llanàrium també ho celebrem. Així que aquest Dissabte 8 de Juny la botiga estrà oberta d'11 a 20:30 ininterrompudament per a que us passeu quan vulgueu i vingueu a teixir amb nosaltres al carrer, on també hi haurà una mica de pica pica :-)

Ah, i com ja vem fer l'any passat, el grup de Teixicòmanes tornarem a reptir el nostre repte: teixir durant 24 HORES seguides!! Ho aconseguirem? I tant que si! I el que més m'agrada és decidir els projectes que portaré, perquè en 24 hores segur que acabo tot el que tinc, una jaqueta, dos parells de mitjons, una manta.... i a mès a més comencem el kal  de l'estiu, aquest any el Sweet Dreams.

No estamos locas, sabemos lo que tejemos!

2 comentaris:

Yáiza ha dit...

Ostres que xulo! Jo no fa ni un any que he començat amb la llana, i no em veig teixint 24 hores seguides, però m'encantaria passar a conèixer-vos! Llàstima que encara m'agafa en època d'exàmens... snif. Què hi farem, de totes maneres tinc pendent passar per la botiga, fa temps que us segueixo per facebook, però com que no sóc de Barcelona encara no he tret el nas. Fins aviat!

Silks ha dit...

Com ja i he dit a l´Alba, sou les meves heriïnes!!!, ja explicareu com ha anat la experiència!!!. M´hagués encantat pasar...

Un petonàs guapa!!!