diumenge, 31 de març del 2013

No name

Doncs això, que a finals de Desembre, com que no en tenia prou amb un Kal misteriós de mitjons, també em vaig apuntar a un Kal misteriós d'un xal. Bé, de fet, primer em vaig apuntar a aquest i tres dies després al dels mitjons, jeje. No tinc remei.
Com que no sabia com quedaria, no li vaig posar nom, i així s'ha quedat, sense nom. El vaig acabar a principis de Febrer, i tot i haver-lo fet en un mes i mig se'm va fer una mica pesat. Mentida. Molt pesat.
I que com pot ser que fins ara no l'ensenyi? Doncs, molt senzill, veieu tots els canvis de colors que hi ha? Doncs imagineu la de fils que vaig haver de rematar, era interminable!! Ja m''ho deia jo (i els altres), que els anés rematant a mida que canviava de colors, però no, ho vaig deixar per al final i va ser un suplici, eh. No entenc com hi ha gent que li agrada rematar fils, una amiga es va oferir a fer-ho per mi, però, tot i estar temptada a donar-li la feinada, al final vaig decidir fer-ho jo.
Si jo ho començo, jo ho acabo.
Quan el vaig començar no ho vaig veure gens clar, començava amb una tira de serrells i jo no en soc gens amiga, però el vaig anar seguint i finalment si que m'agrada.

 
 

Podeu trobar més info al Ravelry

10 comentaris:

Alhana ha dit...

A mi també m'agrada. :-)
Però rematar els fils... uff...

El Sotaescala ha dit...

a vagut la pena Laia , el xal s'ho val tota aquesta feinada

roser

albis ha dit...

Estàs mlt guapa amb el xal. M¡imagino el suplici a l'hora de rematar, però va valer la pena!

M. ha dit...

Te ha quedado maravilloso.

Yasmina Palomo ha dit...

Genial!!!
Un abrazo desde Yasmina's Blog

Sistergloss ha dit...

Oh Laia ha quedat preciós!!! Com tu :*

Candela ha dit...

El resultan es precios. I quin cel mes maco...

Ganxetades ha dit...

És súper maco, m'encanta!!

Nutsue ha dit...

A mi sempre m'han fet una mica de por això dels mistery kals per trobar-me coses estranyes o posar la pota amb els colors, però trobo que tu te n'has sortit molt bé amb aquest! disfruta'l!

Lua ha dit...

Super mono nena!!!! I et queda estupenduuu! Fiu fiu! ;)
No em vull imaginar la feina de rematar.... però ara vist acabat queda precios, t'ha valgut la pena segur!!!
Petoneeeets!!