dilluns, 3 de desembre del 2012

1r aniversari de Llanàrium!

Com molt de vosaltres sabeu, aquest Novembre el llanàrium va fer un any, com que el temps ha passat tant i tant ràpid gairebé ni vaig reaccionar, així que el Dissabte vaig treure unes ampolletes de cava i unes pastetes per brindar per la botiga, sense saber que tots i totes les companyes de Teixicòmanes (aquí inloc als grups dels dimecres i dels dissabtes) n'estaven preparant una de ben grossa.

Total que el Dimecres, com un altre qualsevol, va venir gent a la trobada i per casualitats de la vida va vindre més gent del normal i jo pensant: - Ostres tu, que passa avui? Que guai! Quanta penya! A més a més anaven agafant llanes com bojos, realment semblaven una colla de psicòpates de les llanes, amb tot el carinyo, eh, però estava flipant!
Però com que va ser un dia de feina, jo anava fent dins de la meva ignorància, fins que de cop i volta veig que es posen tots en fila al mostrador, aquí si que vaig flipar. No entenia res, una cua llarga que sortia fins al carrer i tots dient que volien comprar i cantant l'aniversari feliç i jo que no em creia el que estava passant.
Total, que havien decidit que per celebrar l'aniversari tots farien una compra el mateix dia i ho van mantenir molt en secret perquè jo no vaig sospitar res en cap moment. Encara que és bastant normal que jo no me n'adoni de res ;p
Va ser el millor regal que m'han fet mai, i desde aquí vull dir que no tinc paraules per agraïr el que van fer, que vaig estar dos dies en xoc, sense acabar de creure-m'ho, i que segueixo sense tenir paraules per descriure el que van fer i la emoció que vaig passar.
Moltes gràcies!!!










(les fotos són cortesia de la Mireia)


17 comentaris:

iaia.imma ha dit...

Felicitats Laia, només vaig poder
parlar per telefon, sort que em vaig adonar que encara no sabies res i jo anar dissimulant. :)

Ferran Moreno ha dit...

Dona, una mica psicòpates sí que ho som... no sé què devia pensar la clienta que estaves atenent, em sembla que al·lucinava més que tu!

Per molts anys!

Ganxetades ha dit...

Quina sorpresa tan maca!! Jo no hi vaig poder ser perquè tenia taller :(
Molts petons, et mereixes això i més!

anna ha dit...

T'ho mereixes,Laia, ets una botiguera de les millors que hi han, sempre contenta i de bon humor .
Per molts anys poguem compartir amb tu molts més aniversaris!!!

Crochetmestres ha dit...

Yeeeeeeeeeeeeeeeeeepaaaaaaaaaaaaaaaaa

CABDELLÀNIA ha dit...

Quin super regal d´aniversari!! Es nota que tothom t´estima molt!! I és que et fas estimar molt!!
Per molts llananys! Ptons!
Ana

El Sotaescala ha dit...

que be Laia , i que divertit .
Per molts anys puguis tenir la botiga oberta amb exit

roser

Bigunki ha dit...

Zorionak

Sistergloss ha dit...

oohh què bonic!!! quina passada!! Long live Llanàrium!!!!

Sylvie Créative - Créations Ma Déco Maison ha dit...

Moltes felicitats i per molts més! Ptns!

albis ha dit...

Va ser genial veure la cara que vas fer!!

Belen ha dit...

quina llàstima que m'ho vaig perdre!
però ja saps q la rut va fer kla feina per mi.

petons guapa, et mereixes el millor.

Lua ha dit...

Perquè tu "lo vales" !!! ;)
Per molts anys! M'ho vaig passar teta veient les teves cares d'al·lucinada! Un petonas!!!

ENTRE TROQUES ha dit...

Moltíssimes felicitats!!
Quin "regal"tan maco que et van fer.

witchnofret ha dit...

Hola Laia! Li he donat un premi al teu bloc, doncs es dels que més m'agraden. El pots recollir aquí:
http://witchnofret-handcraft.blogspot.com.es/2012/12/my-first-liebster-award.html
Felicitats!

Silvia LGD (Little Green Doll) ha dit...

Jajaja què no! Quina gran sorpresa!! Felicitats per aquest primer anyt Espero que siguin molts més! Ptns

Guille y Pau ha dit...

Moltes felicitats Laia i moltes felicitats al Llanàrium des d'un poblet a les muntanyes de Bolívia, al peu dels Andes!
Pau