diumenge, 17 de juny del 2012

We are the champions

Ho hem aconseguit!! El Dissabte vem començar a les 11:30 del matí i no hem parat fins avui Diumenge a les 11:30h del matí.
24 HORES teixint, rient, fent ganxet, menjant, fent fotos, rient més, teixint més, fent més ganxet i menjant encara més. Una experiència inoblidable que vaig poder compartir amb una gent increïble, no només dels integrants de Teixicòmanes, sinò també de la gent va venir a la botiga a passar-ho bé i a celebrar el WWKIPD
Bé, com per mi és molt difícil explicar-ho amb paraules, us deixo unes quantes fotografies. I després de 24hores seguides només he aconsegut dormir 3 horetes i mitja (de les 13h a les 16:30h), i tot i que em  trobo fresca com una rosa, el meu cervell va a càmara lenta.

Per cortesia de l'Eva L.
 Durant el dia vam estar al carrer




Conexió via Skype amb SanDiego
 

Pastís cortesia de la Gloria P.
Quan es va fer fosc, els que anavem quedant vem entrar a la botiga







I finalment aquí teniu a les valentes que vem fer les 24 hores, aquest fotografia es una de les que van fer alguns dels marits que ens han vingut a buscar a les 11:30 del dematí d'avui



La Imma, va haver de marxar i no va poder estar amb nosaltres les 24 hores, però a les 7h del matí va aparèixer, venint desde Vic! i ens va portar llet Armengol de Vic i coca per esmorzar.

Podreu anar trobant més info de la nostra gesta el blog de Teixicòmanes

I ara.......
Jo me'n vaig al sofà a teixir una estona, que ja tinc mono!!

Edito: per donar les gràcies al Paladar d'Estruc (les veïnes de davant) per convidar a tots els que vem estar teixint, a una ampolleta de vi, un Synera blanc, ben fresquet i molt bo. Si voleu fer una tapeta i una copeta de vi, hi podeu entrar. Us tractaran molt bé. 



19 comentaris:

Candela ha dit...

Enhorabona!! Jo tampoc he deixat de teixir des de que us vaig deixar, encara que jo sí que vaig parar per anar a dormir...

Victòria ha dit...

Jo també estic ja recuperada després de dos mini "siestas" amb dinar per mig.
Només puc dir que m'ho he passat genial i que després d'això m'apunto a un "bombardeo".
Moltes gràcies a tots/totes per deixar-me compartir amb vosaltres aquesta experìència.

margarida ha dit...

Ualaaaaaaa! 24 hores non stop? Sou les millors! Quines cracks!
M'encanta!

Alhana ha dit...

Enhorabona campiones!! Això sí que és celebrar el WWKIPD!
Ara... a descansar una mica. :-)

Belen ha dit...

YOU'RE SIMPLY THE BEST!

Belen ha dit...

YOU'RE SIMPLY THE BEST!

albis ha dit...

Nenes, ha estat genial! Una frikada així s'ha de repetir, s'ha de repetir que encara hem sortit prou senceres, ens hem de pensar la manera de fer el "más difícil todavía!

ramon ha dit...

Enhorabona, cracs.
Més difícil encara? Ja us veig fent les 24 hores, teixint fent la vertical.

Kukufrakak ha dit...

Felicidades!!! que buena iniciativa!!!
que buenas sois!!!
el año que viene todos 24 horas!!!

iaia.imma ha dit...

Felicitats !!!!! si és repeteix, espero estar les 24 hores teixint i no al volant del cotxe. :))) (crec que serà menys estressant)

el Shysh ha dit...

Unes verdaderes campiones de kniting and jaling!!!!!

Sistergloss ha dit...

Sou unes bèsties pardes!!! Ídolas!!
Felicitats!!

Lua ha dit...

Sous unes cracks!!!
Felicitats nenes!!!

Ganxetades ha dit...

Sou les millors!! Txapeldunas!!!

Bigunki ha dit...

Muchas felicidades. Zorionak

Desmadejalamadeja ha dit...

Sou unes campiones! Laia moltes felicitats per l'èxit que ha tingut aquesta iniciativa tan maca!

Verónica ha dit...

Quines fotos més xules!
Petons

Nutsue ha dit...

Una gran iniciativa!

ENTRE TROQUES ha dit...

Felicitats per la iniciativa. Això és passió obssesivo-compulsiva,je,je...