diumenge, 9 d’octubre del 2011

Swap manta (9)

Aquí teniu els quadrets del setembre, els d'agost com que me'ls haig de fer jo, us els ensenyaré quan tingui tots els quadrets. Aquest cop els vaig enviar cap a Madrid i van ser per la Ners, en vaig fer un de Vermell i un de Blau 



I a mi me'ls ha enviat l'Ana de Tira del Ovillo, un de Turquesa i un de Violeta, anaven amb una xocolata Suïssa que com podeu comprovar ha arribat a la foto gairebé per la meitat. No ho puc evitar, m'encanta la xocolata.

11 comentaris:

iaia.imma ha dit...

M'agraden molt i molt amb el punt tant seguit i la xocolata ñam,ñam

El Sotaescala ha dit...

hola Laia, el vermell es molt macu tant la mostra com el color.
una cosa Laia , he comprat a tejeme la llana crazy zauberball èr fer el xal revontuli (el teu sunset).Al capdell posa agulles 2-3quines agulles vas fer servir tu ??? perque amb la llana tan justa vull anar una mica sobre segur .
ja em diras algu
gracies

roser
roser.haaiah@gmail.com

Belen ha dit...

els trobo tots molt macos!
sou unes artistes... al gener de l'any que bé ens ensenyaràs els mantes completes no?

Silks ha dit...

Quins punts tant xulos!!!Felicitats segun que queda genial!!!.

Petonets.

Ganxetades ha dit...

M'encanta el vermell!! Semblava que faltava molt però ja estem més aprop de la manta sencera!!

Desmadejalamadeja ha dit...

A mi també m'ha agradat molt el vermell, que maco aquest punt. Una abraçada!

greta ha dit...

Que bonitos, quedaran una mantas muy chulas

Yasmina Palomo ha dit...

Preciós, m'encanta, passa a visitarme! http://yasminapshopper.blogspot.com/2011/10/mercadillo-divino-barcelona.html

Bigunki ha dit...

Gracias

Najma ha dit...

muy bonitos los cuadros
que tengas un buen día

anacraftsbcn ha dit...

Muchas gracias por tu comentario! Tus cuadrados muy bonitos, tienen pinta de tener muy buen tacto! Saludos - Ana