dijous, 7 de juliol del 2011

Mussols

Així es diuen aquestes mitenes que m'han acompanyat cada dia en els meus viatges de tren. Són rapidíssimes de fer, de fet ja fa mooolt dies que les tenia acabades però últimament no tinc temps per res. No us penseu que no estic teixint, no no no, ben al contrari, m'estic fent una jaqueta, un parell de xals, estic filant, i altres coses que tinc al cap. Però de moment us ensenyo els mussols, quan veieu la foto veureu perquè es diuen així.





La llana que he fet servir és la Silky merino de Malabrigo (51% seda, 49% merino), i..... m'encanta! I per fer els ulls he fet servir unes boletes liles d'aquelles amb les que ens feiem collarets quan erem petites.

13 comentaris:

albis ha dit...

Són molt macos! M'agrada molt com t'han quedat els ulls al final i ja veuràs com a l'hivern portar unes mitenes amb silky merino és un una delícia i un plaer per les mans (t'ho dic per experiència!)

Bigunki ha dit...

Creo que tendrás que esperar para poder estranarlos confortablemente.

M. ha dit...

esto me recuerda que tengo unos sin terminar desde el otoño pasado

Unknown ha dit...

Noia, ets una machine, no pares de teixir i teixir...clar que l'estona del tren cundeix força, no?
Són molt macos!

Alhana ha dit...

Quina cucada! El detall dels ulls per als mussols és de 10. Ara a esperar la tardor amb ganes per poder gastar-los!

lo didal ha dit...

Molt maco el color i el dibuix, genial. Ja tinc ganes de veure aquests treballs que dius que fas... Bon estiu.

Desmadejalamadeja ha dit...

Laia, son increiblement bonics!!! Jo vull uns!! Maquíssims, maquíssims!! Els mussols amb els ullets aquests son una passada, vas tenir molt bona idea. Quines ganes d'estrenar-los, oi?

iaia.imma ha dit...

Aquest hivern els podràs fer amb llana filada per tu :)

Pilar ha dit...

Muy chulos, me encantan los buhos :)

Ganxetades ha dit...

Quina monada!!! Els mussolets són xulíssims, m'agrada que siguin tan discrets.
Saps que m'he posat a provar amb les dues agulles i ajuda d'uns vídeos de youtube, però o em falta molta pràctica o això no és per mi, però continuaré no em puc rendir, jeje, vull fer aquestes coses tan maques que ens ensenyes!

margarida ha dit...

Buuuuf! M'estresso només de llegir-te! I també em moro d'enveja, ja ho saps...crack que ets una crack! I quins mussols més moníssims...Com t'ho fas? Aiii a mi m'ha encantat filar, però no vull que m'agradi més, no trobo el moment per fer ni una simple cadeneta, imagina't per filar...buuuf. Necessito organització!
Una abraçada!

ginesta ha dit...

Molt bonics!! M'encanten els mitons :)

Entre troques ha dit...

Molt macos, i la llana preciosa! Felicitats!!!