dijous, 20 de gener del 2011

Teo

Uf, si que fa temps que no escric al blog, gairebé un mes i mig. De fet tinc moltes coses pendents d'ensenyar-vos però entre una cosa i una altra han passat els dies volant.
Però avui ja no tenia excusa, fa dies que vaig acabar una jaqueteta per nen petit. Bé, per un nen petit d'una de les meves amigues que més aprecio (juntament amb la seva germana). Tot i que no ens veiem massa, més aviat ben poc, jeje, sempre anem tenint notícies les unes de les altres. I és que després de 25 anys (si, si, fa tota aquesta pila d'anys que ens coneixem) no fa falta que ens veiem cada dia per saber que continuem sent amigues, oi?
Doncs, fa tres mesos i mig la Montse va tenir un nen preciós, en Teo, i jo vaig decidir fer-li una jaqueta. Avui m'ha trucat per dir-me que li ha encantat i que si pot demà mateix li posarà.  M'ha fet una il·lusió tremenda!
Bé, ja no m'enrotllo més i us deixo amb la foto de l'obra






Us heu fixat el que porta l'ovelleta a les mans i a les botes? Vaig trobar, per casualitat, unes pegatines en que el tema eren ovelletes, cabdells...i és clar no m'hi vaig poder resitir i les vaig comprar. Queden bé per decorar regals, veritat?

9 comentaris:

albis ha dit...

Nena, quines mans i quin bon gust que tens, o m'extranya que la teva amiga estigui tan contenta!

Mar Joaquín ha dit...

Que maca!!!
Segur que en Teo la durà amb molt de gust!!

Ganxetades ha dit...

La jaqueteta és maquíssima!! Molt encertada! I les enganxines tota una troballa!!

Nutsue ha dit...

És maquíssima! m'agraden molt aquests colors suaus per a bebé que no són els clàssics pastels!

Dmc ha dit...

Ostres, que pro! Es molt bonica!

Bigunki ha dit...

Muy bonita y orginal. Un regalo precioso

Carrerdelacreu ha dit...

ai Laia, q mona que t'ha quedat! i a més, les coses de nen petit sácaben rapid eh? quin gust...

Teresa ha dit...

Ha quedat molt xula!!! M'agrada molt la roba de nadons de línies senzilles i colors que no siguin el rosa o el blau pastel.

lo didal ha dit...

Molt bonica, ja veig que ets una artista de la mitja! Felicitats segur que els hi encanta!!