dilluns, 2 d’agost del 2010

Magic Loop

Aquesta és una tecnica que s'utilitza amb les agulles circulars per poder fer peces tubulars amb el diàmetre petit. L'he après aquest setmana, gràcies als videos del blog de l'Helena i he començat a fer unes manyoples per nen petit, evidentment per regalar. A qui? Doncs a qui ha de ser...a l'Aleix, el fill del Jesús i l'Esther. Ara, que a la velocitat que creix poder no les podrà fer servir aquest hivern. De totes maneres les estic fent bastant grans, i ves a saber, potser tampoc li aniran bé. Jajaja, això de fer peces de roba per nadons és tota una incògnita. Bé, aquí us deixo una foto perquè veieu com està quedant la primera.


Us agrada el color? El patró és molt senzill i també l'he tret del blog de l'Helena, HelenaSweetKnits.

5 comentaris:

Merce ha dit...

Segur que no en saps prou per donar classes??? ;p
pel que veig aprens força ràpid...
Buenu he respot el teu comentari al meu blog!

petons.

mercè ha dit...

hola maca! cada dia està més maco el teu blog... i això de les mañoples és moníssim. M'interessa moltíssim aquesta técnica, ves dient cosetes del que n'aprenguis!

greta ha dit...

Qué suerte que tiene Aleix de tener una tía sobrevenida tan cerca no? Seguro que le irán muy bien este invierno

Núr ha dit...

Ostres... Jo, això de fer mitja, no ho controlo gens! Un cop em vaig fer una bufanda, però no em va acabar d'agradar. Sigui com vulgui, ho admiro molt, eh? M'agrada molt la llana de coloraines que has triat! Penso que l'hivern no ha de ser tot negres i marrons i grisos i colors apagats i tristos... Cal donar-hi un punt de color perquè els dies siguin menys feixucs! :D

albis ha dit...

Noia, què professional, són molt xulos i tenen uns colors molt bonics. I ja saps, ara a pels mitjons i a viciar-teeeeeeeeeee!!