dimarts, 22 de juny del 2010

Un altre moneder

Doncs, sí! He fet un altre moneder. He utiltzat les mateixes teles amb que vaig fer els anteriors, però el que he volgut provar era una altre entretela que havia comprat, menys rígida que la que vaig posar als altres moneders. I també he provat el paper transfer que serveix per imprimir imatges i passar-les a la tela. Ara em podré fer un logo i el podré posar a les coses que faci. La meva firma! Encara m'estic pensant el logo que hi posaré, ja tinc una petita idea de com serà i ben aviat us l'ensenyaré. De moment he posat el nom del blog.


No sé si a la foto es pot apreciar gaire, però aquesta entretela li dóna una una consistència més toveta, en canvi els altres moneders van quedar més rígids. Així que ja està decidit. Ara ja puc fer el moneder per la meva germana i el neceser per les pintures per la meva cunyadeta i molts més per qui en vulgui, jejeje.

5 comentaris:

greta ha dit...

Esta fantástico, ya que lo comentas así como de pasada ...pues a mi no me disgustaría tener uno, jejeje, es broma o no?

Unknown ha dit...

tot el que fas m'agrada

Ganxetades ha dit...

Ha quedat genial i el paper transfer es tot un descubriment per mi, no acabo d'entendre ni com funciona... ja aniràs explicant!!
Tinc tantes ganes de provar coses amb màquina de cosir... però no sé quan podrà ser, estic d'obres a casa, ajjjj!

lo didal ha dit...

Oh és molt xulo, jo encara no he posat mai una cremallera, algun dia m'estrenaré. I això del paper és fàcil d'aplicar?

Lua ha dit...

Laia, és moníssim!!! m'agrada molt els colors i teles que has combinat. Son de lli, oi?
El transfer està guai, jo també ho vaig provar! el que no sé com queda un cop rentat... suposo que aguanta bé!
petons!