diumenge, 21 de març del 2010

Ja ha arrivat!

Fa més d'una setmana vaig comprar al Sublime Stitching unes plantilles per decorar teles. De fet és un tros de paper que el poses a sobre de la tela, li pases la planxa i et queda el dibuix imprès a sobre. Després es broda el dibuix i ja està. Així de simple. La meva idea no era decorar cap peça de roba, sino decorar la part de dalt d'una llibreta de cartulina que vaig comprar al Muji. Si, si, també es pot cosir sobre cartulina i queda bastant curiós! Quan ho tingui fet us ho ensenyo, però de moment us deixo la foto del que vaig comprar.


 Ah! ho van enviar desde USA i la veritat és que estic molt contenta amb el servei. Amb una setmana ho he tingut a casa i per mail em van anar enviant la informació de l'estat de la comanda.

2 comentaris:

Anònim ha dit...

que mono...tu bordes? Bup, bup...no será que brodes?
Mami

Laia ha dit...

jajaja, va ser un lapsus. Ara ja està arreglat. I jo no bordo, el que borda és el Sar. Jajajaja