dimarts, 9 de febrer del 2010

DIY: Bombons de feltre I

DIY: Do It Yourself, tal com diu, fes-t'ho tu mateix. Perquè ho hem de comprar si ens ho podem fer nosaltres mateixos. Fa uns mesos vaig anar al Duduà, una botigueta que es trobava en un petit carreró del casc antic que va tancar les seves portes el 31 de Desembre, però les manté obertes online, i com sempre, m'hi quedava encantada. Venia moltes coses amb aquesta filosofia (DIY), i com no, no em vaig poder resistir i em vaig comprar això:



I direu..pos vaya xorrada! Però es que no em puc resistir a les xorrades. Dins la caixa hi ha tot el necessari, feltre, guata, fil, agulla i intruccions per fer els bombons. Ho tenia per casa i no trobava el moment de començar i fa dos dies m'hi vaig posar. Com que no tinc gaire temps ho faig en el tren de camí a la feina, i hi ha gent que em mira i fan cara de "que cullons està fent aquesta??" D'altres em pregunten que faig i quan els dic "Bombons", deuen pensar "quina tia més rara", jajaja.
Quan els tingui acabats us posaré la foto, de moment us quedeu amb la intriga de com quedaràn.